Surffihelmiä

rannerenkaat

Surffailenkohan oikeasti käsi leuan alla niin, että sitä saa ihan vahingossa otettua itsestään valokuvan, jossa myös rannerenkaat näkyvät, vai tulikohan tuo tilanne lavastettua…

Muuten. Eräs ulkosuomalaisuuden negatiivisista sivuoireista on vanhentuneen slangin käyttäminen. Esimerkiksi surffailu ilmeisesti on nykyään dataamista, ja määly-sanaa käyttävät nykyään ilmeisesti ainoastaan määlyt. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi.

6 Responses to “Surffihelmiä”


  1. 1 sugar kane 10/08/2009 at 3:40 pm

    Vaikka olen yleensä ensimmäisenä huutamassa “Ugly Hippie Shit!”, niin toi violet folklore on oudon viehättävä maailmansa, kiitos! Muutenkin ihanaa, kun ihmiset jakavat suosikkejaan.

    Määly-sanaa ei varmaan kukaan ole käyttänyt niin pitkään aikaan, että sehän pitää tehdä uudelleen trendiksi!

  2. 2 thatmay 10/08/2009 at 4:52 pm

    Mulla ei muuten olekaan vielä intia-hippi-puuvilla-metallikillutinnarullispääntie-mekkoa. Sellainen boho-klassikko kun kuitenkin kuuluu jokaisen tosissaan liikenteessä olevan tädin garderoobiin.

  3. 3 aini 10/08/2009 at 8:23 pm

    Mä en oo tainnut edes koskaan kuulla koko määlystä, mutta osaan kyllä arvata ettei ihan kehusana ole:D

    Ja oon kans lukenut tuota luxiraren blogia ja itseasiassa mulla menikin tosi monta tuntia yks viikonloppu kun kahlasin sen kerrasta läpi kokonaan (ssugarin blogista sen bongasin:)). Ne kokkijututkin niin erilaisia ku missään muualla puhumattakaan niistä sen vaatteiseta!

  4. 4 thatmay 11/08/2009 at 9:40 am

    No mulle se oli ihan uusi tuttavuus, en muista mistä sen oikein bongasinkaan. Ne ruokakuvat on jotain uskomatonta!

  5. 5 Rose 11/08/2009 at 8:08 pm

    Mä olen kuvitellut dataamisen olevan koodausta, aina sitä oppii uusia juttuja :)
    Määlystä en ole Ainin tavoin koskaan kuullutkaan…

  6. 6 thatmay 11/08/2009 at 8:35 pm

    Voi ei, mä oon siis auttamatta vanhentunut :( Määly on sama kun typerä.


Leave a Reply

Ota yhteyttä

reallyclean@live.com

Viime päivien eniten klikatut

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 2 other followers

Kalenteri

August 2009
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Shop


