Kolkyt ja risat mai ääs

Onko oikeastaan mikään muuttunut kahdessakymmenessä vuodessa? Johnny Depp on vieläkin maailman seksikkäin mies, pikkumustan kanssa pähkäillään edelleen,  tekoturkit ja pitsi ovat kovassa huudossa. Eikä äitikompleksista olla päästy eroon vieläkään.

Kai minä itse sentään olen johonkin muuttunut? Välillä kun tuntuu ihan samalta kuin silloin kymmenenvuotiaana, kun väärensin kirjeenvaihtoilmoitukseen iäkseni yksitoista. Onko se se kolmenkympin kriisi, joka panee minut luulemaan, että olen itseni kanssa ihan hakusessa, vai mikä.

Kuva: Whosdatedwho.com

4 Responses to “Kolkyt ja risat mai ääs”


  1. 1 Susanna 19/11/2009 at 10:23 pm

    samoja latuja menee ajatukset jälleen. Musta tuntuu että en ehkä niinkään ole hukassa itseni kanssa, ihmettelen vain miten olen ollut niin hukassa parikymppisenä, että olen nyt elämäntilanteessa mihin en olisi joutunut, jos olisin tajunnut vähän ajatella. Että nyt olen sitten olosuhteiden pakosta hukassa itteni kanssa. :) tai jotai :DDD

  2. 2 piitu 20/11/2009 at 9:06 am

    Mulle oli yllätys se, että kolmenkympin kriisi ei välttämättä tulekaan just silloin kun täyttää 30, vaan se voi iskeä vielä parisen vuotta myöhemminkin… koskaan ei siis ole turvassa!

    p.s. Odottelen laukkupostia!!!… :)

  3. 3 thatmay 21/11/2009 at 7:48 pm

    Susanna: Mä oon tässä pikku hiljaa tulossa siihen tulokseen, että sitä on koko elämänsä ajan yhtä hukassa, joskus on vaan niin kiire ettei sitä hukassaoloa ehdi juurikaan ajatella. Nyt kun poika alkaa olla jo siinä iässä, että on pottatreenit ja päällepukemiset ja muut jokapäiväiset taidot opittu ja opetettu, alkaa huomata olevansa itsekin vielä elossa. Ai kuka, _minä_, kukas se on?

    Piitu: Ja postia odottaa valitettavasti koko muukin cleanshop-asiakaskunta! Mä oon siis vaan niin syvältä, pahoittelen satamiljoonaa kertaa. Yritän parhaani! …ja otan nöyrästi vastaan tuhat kiloa pahaa karmaa tämän asiaintilan vuoksi.

  4. 4 Susanna 21/11/2009 at 11:03 pm

    Olet aivan oikeassa. Mulla alkoi tää pahin kriiseily kun menin kouluun hoitovapaan jälkeen, eikä loppua näy… Hukassa, hukassa, ja niin sekaisin :)


Leave a Reply

Ota yhteyttä

reallyclean@live.com

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 2 other followers

Kalenteri

November 2009
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Shop


